Tiedote: Olli-Pekka Nissinen Suomen turkiselinkeinon viestintäjohtajaksi

10.1.2018

Olli-Pekka Nissinen Suomen turkiselinkeinon viestintäjohtajaksi

Suomen Turkiseläinten Kasvattajain Liitto - ProFur, täydentää johtoryhmäänsä. Kasvatustieteen maisteri Olli-Pekka Nissinen, 42, on nimitetty liiton viestintäjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.2.2018 alkaen.

Viestintäjohtaja vastaa turkiselinkeinon sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä raportoiden ProFurin toiminnanjohtajalle Marja Tiuralle.

Nissinen siirtyy turkiselinkeinoon Ahtium Oyj:n viestintäjohtajan paikalta, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2012 lähtien. Ennen uraansa kaivosteollisuudessa ja kiertotaloussektorilla Nissinen on työskennellyt uutispäällikkönä ja toimittajana muun muassa Aamulehdessä sekä viestintätehtävissä Afganistanissa.

”Turkiselinkeino on perinteikäs ja vastuullinen elinkeino, joka tuo vuosittain 400-500 miljoonan euron vientitulot Suomeen. Tämän lisäksi se on myös tärkeä osa suomalaista bio- ja kiertotaloutta. Elinkeinon tunnettuutta täytyy nostaa faktoja jakamalla - tätä työtä haluan olla aktiivisesti tekemässä”, Nissinen sanoo.

Marja Tiura, toiminnanjohtaja, Suomen Turkiseläinten Kasvattajain Liitto ry - ProFur, marja.tiura@profur.fi, 050 511 3060

Olli-Pekka Nissinen, viestintäjohtaja 1.2.2018 alkaen, Suomen Turkiseläinten Kasvattajain Liitto ry - ProFur, 050 306 2374